joi, 5 februarie 2009

vacanta

Iar scriu. Bine ca e vacanta caci nu scriam atat daca nu era. Am asa mult de scris. Si o promisiune de respectat. Revin cu detalii de la munte: Drumul a fist destul de lung pana acolo, mai ales ultimele minute cand toate colegele voiau sa iasa cat mai repede din microbuz (asta pentru ca eram cam inghesuiti) si parca nimeni nu mai suporta aglomeratia. Primirea a fost relativ formala iar camerele destul de comfortabile. In prima zi am fost la partie dar era prea tarziu sa mai urcam. Asa ca ne-am decis sa ne intoarcem nu inainte de a cumpara ceva pentru o "petrecere". In drum spre pensiune cativa ne-am abatut de la drum si am mers sa vizitam niste prieteni. Lasand la o parte asta, seara cu petrecerea a fost un fiasco; a fost mai mult o seara de stat cu totii in nici un caz o petrecere in adevaratul sens al cuvantului dar partea frumoasa e ca fiecare a adormit pe unde a reusit. A doua zi a fost frumos: plimbari cu "telescaunul groazei"( mi-am permis sa le sperii pe fete la intoarcere) si partie cat cuprinde. In vila am reusit sa dorm si eu ceva timp si sa visez ca intru cu capul in copaci. In aceeasi seara m-am laudat si eu cu "abdomenul meu lucrat" ( Flory vezi ca ma tin ce cuvant?) si mai tarziu am plecat toti in club. Mai departe v-am povestit in post-ul anterior. In ziua plecarii la Sinaia am reusit sa ne ratacim in cautarea Pelesului. Cam atat din excursie.
Cat despre azi. M-a trezit sora mea care voia sa se joace WoW si m-a deranjat pentru setari. Am reusit sa adorm si m-am trezit peste o ora si i-am luat locul la joc. Dupa trei ore de joc am decis sa fac altceva si mi-am amintit ca am o carte noua asa ca m-am apucat sa citesc. Cartea a fost buna (Flory ti-o recomand) si destul de usor de citit asa ca am reusit sa o citesc intr-o singura zi.
In concluzie mi-am tinut promisiunea si am dat si o recomandare. Atat pentru azi.

Un comentariu:

  1. Wow ;;) Habar nu aveam k ai fost in excursie vacanta asta ;)) rusine sa imi fie.... se vede ca te-ai distrat si inca in ce fel :X...
    Cred ca vroiai sa fie un pic mai organizat, iar faza cu domitul pe unde apuca fiecare in seara petrecerii, cred ca ti-a convenit, fiind singurul baiat de pe acolo ;)) ( app, chiar ai fost singurul :-o ? )
    Abdomen, fete, club...wow :D
    Saraca Adreea, precis ai luat-o la draci ca de ce te-a trezit :-s
    Ce carte ai citit?:-? de curiozitate ;;)
    Gata, atat la evenimentul asta ;)

    RăspundețiȘtergere