luni, 2 februarie 2009

18

Si peste cateva luni fac 18 ani... Asta e devin major! Voi avea permis de conducere( vor spune multi dintre voi). Asa si? Inseamna ca pot sa mai omor inca 2 persoana aflate cu mine in masina. Voi putea vota! Iee!!! Acum o sa am abtipilduri pe bluetin si o sa votez toti parvenitii(sau nu). Am dreptul sa beau (legal) in orice bar! De parca cine e minor e oprit de cineva...
Ciudata chestie. Acum 2 luni asteptam cu nerabdare evenimentul; acum ma sperie faptul ca voi fi responsabil. Voi fi lasat sa fac ce vreau. Asta chiar ma sperie! Chiar tot ce vreau?!? Desigur! Problema e ca pot ajunge prea departe lasat sa fac ce vreau(poate chiar puscaria). Va trebui sa ma ridic la alte standarde impuse da parinti - caci voi fi major. O alta problema e ca nu voi fi ascultat de ei caci "sunt mic si nu am experienta". Pe dracu'! Vreau sa-mi exprim ideea oricum - cu sau fara experienta!
Dar acum e tarziu ca sa mai gandesc coerent. O sa deschid alt post pe tema asta altadata... Intr-un final ideea de 18 ani ma sperie. Ma sperie rau.

Un comentariu:

  1. ms k mi-ai dat adresa...kiar devine interesant:))cik ii e frica de varsta de 18 ani..hm...si c spuneai?radeai de mine,nu?ei bine, crede-ma!nu e deloc altfel!permis nu am(inca),mai matura nu ma simt...responsabila nici atat!deci viata e la fel!...same all shit happens...

    RăspundețiȘtergere