marți, 3 februarie 2009

fragmente

Tocmai mi-am revenit din euforia din care venisem de la munte( da!! am fost la munte - iarna) si sincer am realizat ca nu le am cu socializatul. Asta stiam deja dar ce m-a surprins a fost faptul ca am devenit alergic la multimi de oameni. Serios. In ultima seara am mers si eu intr-un club ("Stage" parca) si parca nu eram in largul meu. Noroc ca mai eram cu niste prieteni si am plecat rapid la biliard si fooseball. Iar nimic neobijnuit caci joc biliard foarte mult desi nu ma pricep dar ceea ce m-a socat a doua zi era urmatorul lucru: acolo lumea mai se si simtea bine - si nu ma refer la alcool si sex. Cel putin asa afirma un coleg. Deci plecatul meu a fost o idee buna, nu ca deobicei.
Cat despre restul zilelor... A fost frumos cat a durat. Dar am revenit la rutina. Si sincer parca imi surade ideea de a reveni acasa. Mai astept sa vina vacanta de vara sa plec la mare singur. DAr pana atunci mai e.
Cat despre ziua de azi... Pot spune doar atat. Am avut parte de surprize. Prima ar fi ca nu imi mai doresc un permis. Ciudata chestie dar parca nu vreau sa am un permis de "arma cu roti". Poate peste un an daca sunt mai matur poate. Pana atunci nu. A doua ar fi ca nu citesc suficient. Asa ca mi-am luat o carte. Daca e buna o sa o recomand. Pe aceeasi tema am constatat ca nici filme nu mai urmaresc. Asa ca mi-am luat un stick de 4 gb. Logic, nu? Ei bine - e! Tata si-a luat sistem home cinema si eu i-am facut proba. Dar revenind la mintea mea am observat ca ma preocupa prea mult ce cred altii de mine si nu fac ceea ce vreau cu adevarat. Asta doar dupa ce am vazut un film. Poate ca intr-o buna zi o sa scap de aceasta preocupare.
Pana atunci scriu fara rost. Atat pentru moment. Revin cu alte aberatii mai tarziu.

Un comentariu:

  1. Tu esty obisnuit sa stai in locuri in care sa te simti bine, sa socializezi( in mica sau mare masura)...
    "...am observat ca ma preocupa prea mult ce cred altii de mine si nu fac ceea ce vreau cu adevarat.".... Asta e un lucru pe care nu l-am mai auzit de la tine... Pana la urma, trebuie sa fi tu insuti si cine te accepta, te accepta asa cum esty....Daca vrei sa faci ceva, trebuie sa nu existe nimic care sa te impiedice sa il faci...urmeaza-ti visele, fie daca uneori se pot transforma in cosmaruri ;)

    RăspundețiȘtergere