joi, 5 martie 2009

N.I.T.M.

Nu am mai scris pe blog de ceva vreme. Pentru ca mi-a fost lene sau pentru ca nu am mai avut inspiratie. Cert e ca nici acum nu am inspiratie sau "chef" sa scriu. Am facut ieri ceva ce incercam mai demult asta si ieri am reusit. Nu e vorba de cine stie ce ci doar m-am certat cu un prieten care ma cam enerva in ultima vreme. Nu a durat mult asta caci azi si-a cerut scuze, scuze care au fost si acceptate. Dar altceva mi-a atras atentia in drum spre casa: si anume in autogara am vazut un catel mic care era alungat mereu de copii si a gasit o punga de hartie pe care voia sa o manance. Mi s-a parut induiosator. Si ne mai numim umani. Maine daca il vad o sa incerc sa ii dau ceva de mancare. Sa nu uit: o primavara fericita in suflete. Nu cred in cadouri asa ca va ofer doar cuvinte. Asa ca un nou inceput de primavara nebun si fara griji!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu