vineri, 10 iulie 2009

vicii


dupa cateva luni in care am crezut ca m-am lasat de un viciu absolut nesanatos si din ce in ce mai scump, m-am trezit, pe strazile din calarasi, plictisit si lasandu-mi gandurile sa alerge nestingherite, gandindu-ma si in acelasi timp intrand in primul nonstop cerand un pachet de tigari. realizand ce tocmai faceam mi-am retras comanda si am cerut un suc. m-am gandit ce e mai sanatos. am iesit cu bine avand in vedere ca m-am intalnit ceva mai tarziu cu cativa prieteni de familie. lasand la o parte asta nu am reusit sa ma abtin mult timp si la prima iesire pe lac, deja in sevraj, am consumat un sfert (cred) din pachetul unui prieten. drace e mai greu sa te lasi decat scrie in carti!
in fiecare zi ma zbat sa uit de ele si uneori reusesc, alteori nu. un alt viciu de care incerc sa scap, dar care nu imi face probleme mari pentru ca nu abuzez de el decat la petreceri mari, e alcoolul(sa fie clar pentru toti: NU sunt alcolic!!).dupa 1 sapt in care nu am baut deloc ma trezesc -tot in calarasi- cu o sticla de bere comandata de mine si jumatate goala. si cand am gandesc nici acum nu imi vine sa cred avand in vedere ca in urma cu 15 minute de asta imi ziceam " vezi k nu trebuie sa mai bei alcool!". se pare ca subconstientul meu a avut alte planuri. nasol.. tocmai cand ma gandeam ca am scapat de un viciu. cred ca nu mai pun piciorul in calarasi ca ma indeamna la tampenii dar cam greu cand esti de doua ori pe saptamana acolo...

2 comentarii:

  1. Ori nu stii ce vrei ori tutunul iti conduce vointa...

    RăspundețiȘtergere
  2. nu cred ca sunt condus neaparat de tutun... doar ca, petrecand 4-5 ore fara sa ai ceva de facut te plictisesti.am reusit sa ma las 4-5 luni fara probleme, doar ca nu eram in vacanta si nu eram al dracului de plictisit. in concluzie cred k sunt cel mai nehotarat om din cati am cunoscut.(prefer prima varianta, penrtu binele sanatatii mele mintale in special)

    RăspundețiȘtergere