miercuri, 1 iulie 2009

decizii


fuck... se apropie cu pasi rapizi, fiecare rasuflare o aduce din ce in ce mai aproape de mine incat gandul ca va sosi ma infioara. nu stiu ce sa fac, inca nu stiu ce o sa aleg iar timpul parca nu mai tine cu mine, m-a uitat sau a decis sa imi dea o lectie importanta. inca nu stiu care e lectia sau daca o voi invata dar trebuie sa ma grabesc si sa fac o alegere indiferent daca o voi regreta. sper ca o voi face pe cea potrivita si ca nu voi jigni pe nimeni. ce tot spun??? cand a fost ultima oara cand mi-a pasat de parerea altora? se pare ca acum de vreme ce e o decizie asa de importanta. o decizie de viitor nuh?
v-am zapacit, asa-i? nu e vorba de cine stie ce, doar de o mica decizie: daca imi sarbatoresc ziua de 18 ani cu surle si trambite sau plec undeva la mare si ma distrez de capu' meu, fara sa tin cont de nimic... in fine tind spre a doua varianta si cred k (poate e si cea ciudata - daca nu incorecta) dar fac ce vreau ca doar implinesc 18 ani ce dracu'!

2 comentarii:

  1. Vezi tu, majoratul inseamna "venirea mintii la cap",cik!Insa fiind baiat, in pana mea, ce conteaza implinirea a 18 ani? Doar nu o sa imi spui tu mie ca o sa te uiti peste ani cu "prietenele" la pozele de la majorat si o sa dai apa la soareci, sa fim seriosi! Du-te mama si distreaza-te! Fa-ti de cap acum pana nu te apuca stresul(asta in cazul in care te va apuca vreodata :)).
    Si... app (ipotetic vb):iti faci majoratul cu surle si trambite iar dupa prima zi ce vei spune?"Da, a trecut si ziua mea, o petrecere ca oricare alta!"

    SAU

    mai e varianta: "Fir-as ce mai vacanta am avut...am fost liber, major, am petrecut pana dimineata fara sa ma traga nimeni la raspundere(exceptand politistul)! Am fost muci, m-a prins ala...am stat o seara la racoare,dar a fost marfa, nu o sa uit prea curand experienta!"

    Ipotezele sunt intamplatoare...dar, oare ce-ti doresti mai mult?O zi oarecare sau ceva distractiv in care sa nu-ti storci creierii pt a-i multumii pe ceilalti?

    RăspundețiȘtergere
  2. in final raman la zilele petrecute de nebun, fara stres ms pt sfat ;)

    RăspundețiȘtergere